El dia 3 de maig la Plataforma Deixem de Ser Invisibles va tornar a participar en la gran Festa del Badiu. Ja fa 30 anys que hi som i estem molt contents en poder compartir el dia amb tots els i fants de Badalona. Enguany a part de plantar la nostra Oca de Badalona i la paradeta de Jocs inclusius, hem fet globus amb el nou icone de l’accessibilitat universal. Hem tingut molta participació alllarg dels anys. Us hi esperem!!


